Matematika a emócie

V posledných rokoch sa venujem osobnostnému rozvoju. 90 percent tvoria manažéri prevažne úrovne mid-level a vyššie. V posledných dvoch rokoch pribudli riaditelia a učitelia škôl (ani neviem ako som sa ocitol v tomto ich priestore 😉)

Riešime celkom široký záber od firemnej a osobnej vízie, cez manažérske zručnosti a veľmi často sa tam pripletie aj #psychometrika, kde som veľmi vďačný za biznis partnerstvo s Petra Laktisova, PCC (ICF).

Minulý týždeň ma oslovila kamarátka s prosbou aby som pomohol s učením matematiky. Kolegyňa mala úraz, tak potrebovali na niekoľko týždňov učiť siedmakov a ôsmakov matematiku.

Po 25 rokoch riadenia rôznych firiem prišiel celkom iný, nový rozmer ❤️.

Už po niekoľkých hodinách sa objavilo to, čo aj pri mentoringu a koučingu dospelých. 
➡️ Jednoduchá otázka na konci hodiny v reflexii – „Za čo sa chceš dnes pochváliť, čo sa ti podarilo?“ je omnoho komplikovanejšia ako samotná látka z matematiky. Ak chcem aby sa pomenovala emócia, ktorú na hodine prežívali, nastane ticho a nepochopenie. Načo je to vlastne dobré a ešte na matematike 😟.

Mám silné presvedčenie, že poznať svoju hodnotu, vedieť pomenovať svoje emócie je niečo na čom je treba neustále pracovať. Možno aj o kúsok viac ako perfektne ovládať matematiku. A to matematiku ako matfyzák celkom milujem.

Emócie, sebahodnota – Ako to vidíte VY?

Pekný víkend Vám prajem 👌.

BTW.: To je dôvod, prečo som do Veľkej noci k dispozícii až po 15:00.
Som dočasne OUT s časom, ale IN s mojou vášňou.
calendly.com/53k

#koucing#mentoring#53K